عضو کانال تلگرام ما بشین و روی این لینک کلیک کنید.

سبد خرید

خرید اکانت تلگرام پرمیوم Telegram Premium یکساله

5/5

تومان289,000تومان1,940,000

فعالسازی بصورت کاملا قانونی و بصورت Gift انجام میشود.

امکان فعالسازی روی شماره های ایران نیز وجود دارد.

جهت فعالسازی سفارشات سه ماهه به بالا ، نیازی به لاگین به اکانت شما نیست.

توجه : اگر اکانت شما با شماره ایران ساخته شده باشد باید اکانت سه ماه به بالا را خرید کنید.

شناسه محصول: نامعلوم دسته: برچسب: ,
ضمانت اصل بودن محصول
گارانتی تارتن
پشتیبانی
اینماد تارتن

اکانت تلگرام پرمیوم (Telegram Premium) چیست؟

با خرید اکانت تلگرام پرمیوم Telegram Premium به یک نسخه ارتقاء یافته و با ویژگی‌های ویژه از اپلیکیشن پیام‌رسان تلگرام دسترسی پیدا می کنید . تلگرام پرمیوم Telegram Premium از طرفی به کاربران این امکان را می‌دهد که تجربه ارتباطات آنلاین خود را با تلگرام بهبود دهند و از ویژگی‌های اضافی بهره‌برداری کنند. از سوی دیگر، این اشتراک می‌تواند برای کسانی که به تعداد زیادی از ارتباطات آنلاین و فعالیت‌ها در تلگرام نیاز دارند، بسیار مفید باشد.

با این اشتراک کاربران می‌توانند به طور انحصاری از خدمات ویژه استفاده کنند که بهبود تجربه‌ی ارتباطی آن‌ها را ایجاد می‌کند. از افزایش فضای ذخیره‌سازی و سرعت بارگذاری تصاویر تا پشتیبانی اولویت‌دار و امکان استفاده از تم‌های اختصاصی، تلگرام پریمیوم کاربران را به سمت تجربه‌ای بهتر از پیام‌رسان محبوب تلگرام هدایت می‌کند.

علاوه بر این، امکاناتی مانند محدودیت نمایش تبلیغات و افزایش تعداد اعضای گروه‌ها نیز به کاربران ارائه می‌شود، که این ویژگی‌ها می‌توانند برای کاربران حرفه‌ای و تیم‌های کاری که نیاز به ارتباطات موثر دارند، بسیار مفید و کارآمد باشند.

در نهایت،  خرید اکانت تلگرام پرمیوم Telegram Premium با ارائه ویژگی‌های اختصاصی و بهبودهای ارزشمند در تجربه استفاده، به کاربران این امکان را می‌دهد تا از تلگرام با سطحی بالاتر از قبل بهره‌برداری کنند و به صورت بهبود یافته و کارآمد با دوستان، خانواده و همکاران ارتباط برقرار کنند.

 

تلگرام پرمیوم Telegram Premium

 

قابلیت های Telegram Premium (تلگرام پریمیوم) چیست؟

تلگرام پریمیوم (Telegram Premium) به کاربران امکانات اضافی و بهره‌وری بیشتر در استفاده از این پلتفرم ارائه می‌دهد. با خرید اکانت تلگرام پرمیوم Telegram Premium پریمیوم، شما به مزایای متعددی دسترسی خواهید داشت که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

آپلود فایل‌های تا 4 گیگابایت:

هر کاربر می‌تواند فایل‌ها و مدیای بزرگی به اندازه 2 گیگابایت را بارگذاری کند و از ذخیره‌سازی نامحدود در ابر تلگرام بهره‌برداری کند. با خرید اکانت تلگرام پرمیوم Telegram Premium، مشترکین اکنون قادر خواهند بود فایل‌هایی به اندازه 4 گیگابایت ارسال کنند – اندازه‌ای که برای 4 ساعت ویدیوی 1080p یا 18 روز صدای با کیفیت بالا کافی است. تمام کاربران تلگرام می‌توانند این اسناد بزرگ را دانلود کنند، بدون در نظر گرفتن اینکه آیا به تلگرام پریمیوم مشترک شده‌اند یا نه.

دانلود سریع‌تر فایل‌ها:

مشترکان پریمیوم قادر به دانلود فیلم و عکس و بطور کل هر فایلی را با سرعتی سریع‌تر از حد امکان هستند. شما می‌توانید به همه چیز در ذخیره‌سازی نامحدود فضای ابری خود به سرعت دسترسی پیدا کنید، سرعت دانلود به سرعت شبکه شما هم وابسته است .

کاهش دو برابری محدودیت‌ها:

کاربران پریمیوم محدودیت‌های کمتری برای تقریباً همه‌چیز در برنامه دریافت می‌کنند. با پریمیوم، می‌توانید تا 1000 کانال را دنبال کنید، تا 20 پوشه‌ی چت با 200 چت برای  هرکدام ایجاد کنید، یک حساب چهارم را به هر برنامه‌ی تلگرام اضافه کنید، تا 10 گفتگو را در لیست اصلی پین کنید و تا 10 استیکر مورد علاقه را ذخیره کنید.

بیشترین طول بیوگرافی:

 یک بیو بلندتر بنویسید و در نهایت کاربران پریمیوم می‌توانند تا 20 لینک عمومی t.me را رزرو کنند، که باعث می‌شود هر گروه یا کانالی که ایجاد می‌کنید با یک پیوند کوتاه و مختصر برجسته شود.

تبدیل صدا به متن:

پیام‌های صوتی می‌توانند به متن تبدیل شوند تا زمانی که نمی‌خواهید به آن گوش کنید بتونید اون هارو مطالعه کنید .

استیکر اختصاصی :

ده‌ها استیکر دارای انیمیشن‌های تمام صفحه‌ای جذاب برای کاربران پریمیوم وجود دارد که می‌توانند آنها را در هر گفتگویی ارسال کنند تا احساسات اضافی و اثرات بیانی بیشتری منتقل شود که برای تمام کاربران قابل مشاهده است. این مجموعه استیکر پریمیوم به صورت ماهیانه توسط هنرمندان تلگرام به روز خواهد شد.

ری اکشن های اختصاصی :

کاربران پریمیوم همچنین راه‌های بیشتری برای واکنش به پیام‌ها با بیش از 10 شکلک جدید مانند 👌😍❤️‍🔥💯 (و شکلک‌های جدید مانند 🤡🌭🐳) را می توانند استفاده کنند.

مدیریت چت ها :

تلگرام پریمیوم ابزارهای جدیدی برای سازماندهی فهرست گفت‌و‌گو در نظر گرفته است , مانند تغییر پوشه‌ی گفت‌و‌گوی پیش‌فرض خود تا برنامه همیشه با یک پوشه‌ی سفارشی یا به عبارت دیگر، پوشه‌ی خوانده نشده به جای همه‌ی گفتگوها باز شود. برای تغییر پوشه‌ی پیش‌فرض خود، روی یک پوشه در فهرست گفت‌و‌گو خود فشار داده و نگه دارید < مرتب‌سازی مجدد > و پوشه‌ای که ترجیح دارید را به فضای اولیه بکشید. علاوه بر این، مشترکان می‌توانند تنظیماتی را در حریم خصوصی و امنیت فعال کنند تا به طور خودکار گفت‌و‌گوهای جدید را آرشیو کنند و صدایی نداشته باشند، که به سازماندهی لیست‌ چت های شلوغ کمک می‌کند.

تصویر پروفایل متحرک : 

ویدیوهای پروفایل کاربران پریمیوم در سراسر برنامه به افراد نشان داده می‌شود – از جمله در صفحه چت و لیست چت ها . اجازه دهید همه تغییرات جدید شما را ببینند، یا با یک انیمیشن حلقه‌ای منحصر به فرد خلاقیت خود را نشان دهید.

نشان پرمیوم (تیک آبی) :

همه کاربران پریمیوم نشان خاص پریمیومی در کنار نام خود در لیست چت ، سربرگ‌های چت و فهرست اعضای گروه‌ها دارند – نشانی که نشان می‌دهد که آنها به تلگرام کمک می‌کنند و بخشی از کلابی هستند که اولین ویژگی‌های انحصاری را دریافت می‌کنند. این امتیاز به برند سازی شما کمک می کند.

آیکون های مخصوص پرمیوم :

ایکون‌های جدیدی وجود دارند که کاربران پریمیوم می‌توانند به صفحه‌ی خانه‌ی خود اضافه کنند تا با شخصیت یا تصویر پس‌زمینه خود بهتر هماهنگ شوند. از بین یک ستاره پریمیوم، آسمان شب یا هواپیمای توربو می توانید انتخاب کنید.

بدون تبلیفات :

در برخی از کشورها، تبلیغات در کانال‌های بزرگ عمومی نشان داده می‌شوند. که برای مشترکان تلگرام پریمیوم دیگر نشان داده نخواهند شد. اشتراک‌های پریمیوم به تلگرام کمک می‌کند نه تنها هزینه‌های اضافی ویژگی‌های پریمیوم را پرداخت کند، بلکه از نسخه‌ی رایگان تلگرام برای همه حمایت کند.

امکان درخواست عضویت در گروه :

گروه‌های عمومی اکنون می‌توانند درخواست‌های پیوستن را فعال کنند – این به ادمین‌های گروه اجازه می‌دهد تا اعضای جدید را قبل از تأیید آنها برای نوشتن در گفتگو بررسی کنند. کاربرانی که گروه را باز می‌کنند، می‌توانند بر روی درخواست پیوستن کلیک کنند و درخواست خود را به یک لیست اضافه کنند که تنها ادمین‌ها می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند. تأیید درخواست پیوستن به یک گروه عمومی به ادمین‌ها کمک کی کند تا با کاربرانی که می‌خواهند به گروه بپیوندند تماس بگیرند و با آنها گفت‌و‌گو کنند تا قوانین را رعایت کنند و مطمئن شوند که به خوبی اجرا می شود و یا حتی برنامه‌ریزی کنند تا به عضو جدید خوش‌آمدگویی کنند. وقتی یک ادمین با کاربر تماس می‌گیرد، تلگرام به کاربر اطلاع می‌دهد که ادمین گروه  دارد تماس می‌گیرد.

تیک آبی تایید تلگرام در هنگام چت :

اشخاص عمومی و سازمان‌ها می‌توانند گروه، کانال یا ربات خود را تأیید (وریفای) کنند – نشان‌های تأیید را دریافت کنند تا به کاربران نشان دهند که پیام‌ها از منبع تأییدشده‌ای ارسال می‌شوند. علاوه بر پروفایل‌ها، نتایج جستجو و لیست گفتگو، این نشان‌ها اکنون در بالای گفتگو ظاهر می‌شوند. این کار را برای شناسایی آسان‌تر منابع تأییدشده اطلاعات انجام می‌دهد. اگر حداقل در دو شبکه اجتماعی تأیید (وریفای) شده‌ اید، می‌توانید گروه، کانال یا ربات خود را تأیید کنید.

چت بات بهتر :

بات‌ها در تلگرام می‌توانند به شما در آزمون ها کمک کنند، پرداخت‌ها را انجام دهند و حتی وب‌سایت‌های کامل را جایگزین کنند. توسعه‌دهندگان بات‌ها اکنون می‌توانند یک عکس یا ویدئو را در بخش “این بات چه کار می‌کند؟” بات‌های خود اضافه کنند تا ویژگی‌های آنها را نشان دهند. بات‌هایی که به منوی پیوست Attach ادغام شده‌اند، اکنون همچنین در گروه‌ها و کانال‌ها علاوه بر گفتگوهای یک به یک کار می‌کنند.

چت پریویو بهتر در اندروید :

این به‌روزرسانی پیش‌نمایش‌های بهبود یافته را به تطبیق با iOS می‌آورد. اکنون می‌توانید از آنها عبور کنید تا تمام گفتگو را بدون علامت‌گذاری به عنوان خوانده‌شده مشاهده کنید. دکمه‌های جدیدی اضافه شده‌اند تا بتوانید گفتگو را به عنوان خوانده‌شده علامت‌گذاری کنید، آن را بی‌صدا کنید، آن را سنجاق کنید یا آن را حذف کنید. برای مشاهده پیش‌نمایش یک گفتگو، به سادگی تصویر پروفایل آن را در فهرست گفتگوهای خود فشار دهید و نگه دارید.

ذخیره کردن اتوماتیک عکس و فیلم در گالری :

ذخیره عکس و فیلم ها اکنون برای چت‌ها ، گروه‌ها یا کانال‌ها به صورت مجزا قابل فعال و غیرفعال کردن است. تنظیمات ذخیره در گالری در اندروید و اشتراک‌گذاری خارجی بهبود یافته در iOS با قابلیت ارسال فایل‌ها تا 2 گیگابایت (یا 4 گیگابایت) کاربران را قادر می کند تا فایل های رسانه‌ای بزرگ را از برنامه‌های دیگر مستقیماً به تلگرام در هر پلتفرم موبایل به اشتراک بگذارند. این هم زمان و فضای ذخیره‌سازی را صرفه‌جویی می‌کند – بنابراین نیازی به ذخیره فایل قبل از ارسال در تلگرام نیست. هنگام ارسال فایل‌های بزرگ از برنامه‌های دیگر در iOS، اکنون می‌توانید نوار پیشرفت متحرک را مشاهده کنید تا ببینید چقدر زمان باقی مانده.

 امکانات تلگراف (Telegram Voice Calls):

تلگرام پریمیوم به کاربران امکاناتی همچون تماس‌های صوتی با کیفیت بالا را فراهم می‌کند.

امکان برنامه‌ریزی پیام‌ها:

کاربران تلگرام پریمیوم می‌توانند پیام‌ها را برنامه‌ریزی کنند تا در زمان مشخصی ارسال شوند.

 امکان ایجاد کانال‌های بی‌نهایت:

در تلگرام پریمیوم، امکان ایجاد تعداد بی‌نهایت کانال با حداکثر ظرفیت اعضا را دارید.

 ارتقاء ایمنی:

تلگرام پریمیوم از امکانات امنیتی بیشتری نیز برخوردار است که کاربران را در مقابل تهدیدات امنیتی حفاظت می‌کند.

 

 

قابلیت های تبگرام پرمیوم Telegram premium

 

قیمت اشتراک تلگرام پرمیوم Telegram Premium به چه صورت است؟

قیمت خرید اکانت تلگرام پرمیوم Telegram Premium در کشورهای مختلف متفاوت است و از تقریبا ماهی 5$ شروع می شود . شما برای خرید اکانت پرمیوم تلگرام می تونین از همین صفحه اقدام کنید.

 

نوع فعالسازی اشتراک پرمیوم تلگرام Telegram Premium به چه صورتی می باشد؟

برای اشتراک یکماهه نیاز داریم به اکانت شما لاگین کنیم و بعد از پرمیوم سازی از اکانت تلگرام پرمیوم Telegram Premium خودتون لذت ببرین.

اکانت های بالاتر از یکماه نیازی به لاگین ندارن.

اگر اکانت تلگرام شما با شماره تلفن ایران ساخته شده حتما باید اشتراک 3 ماه با بالا را خرید کنید.

تلگرام پریمیوم (Telegram Premium) مناسب چه اشخاصی هست؟

تلگرام پریمیوم (Telegram Premium) مناسب برای افرادی است که به دنبال تجربه‌ی بهتر و قابلیت‌های اضافی در استفاده از پلتفرم تلگرام هستند. اگر شما یک کاربر فعال تلگرام هستید و از این پلتفرم برای ارتباطات شخصی، کاری یا تجاری استفاده می‌کنید، تلگرام پریمیوم می‌تواند برای شما مفید باشد.

مزایای خرید اکانت تلگرام پرمیوم Telegram Premium از جمله ذخیره‌ی نامحدود پیام‌ها و فایل‌ها، تجربه‌ی بدون تبلیغات، پشتیبانی سریع‌تر و دسترسی به ویژگی‌های اختصاصی تلگرام به کاربران پریمیوم ارائه می‌شود. بنابراین، اگر می‌خواهید از امکانات بیشتری در تلگرام بهره‌برداری کنید و تجربه‌ی بهتری داشته باشید، تلگرام پریمیوم برای شما مناسب خواهد بود.

 

مدت زمان اشتراک

سه ماهه, شش ماهه, یک ساله, یکماهه

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید اکانت تلگرام پرمیوم Telegram Premium یکساله”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا