عضو کانال تلگرام ما بشین و روی این لینک کلیک کنید.

سبد خرید

طراحی قالب پست اینستاگرام با کانوا canva

طراحی قالب پست اینستاگرام با کانوا canva یکی از راه‌های موثر و ساده برای ایجاد محتوای جذاب است. قالب‌های آماده در کانوا به شما کمک می‌کنند تا به سرعت و با کمترین زمان و تخصص گرافیکی، پست‌ها و استوری‌های خود را طراحی کنید.

برای تجربه بهتر پیشنهاد میشه اقدام به خرید اکانت دائمی کانوا کنید. اکانت پرمیوم کانوا موجود در تارتن بدون تاریخ انقضا می باشد و مادام العمر می توانید استفاده کنید.

این قالب‌ها از طراحی‌های زیبا و جذاب بهره می‌برند که می‌توانید با ویرایش متن، تصاویر و رنگ‌ها به سادگی به نیازهای خود تنظیم کنید. به علاوه، کانوا ابزارهایی برای ویرایش تصاویر، افکت‌ها، و افزودن المان‌های مختلف به تصویر نیز دارد.

شما می‌توانید با سرعت بیشتری پست‌های خود را منتشر کنید و به جلب توجه بیشتری از دنبال‌کنندگانتان بپردازید. از این روش ساده و کارآمد برای ایجاد محتوای جذاب در اینستاگرام بهره‌برداری کنید و تجربه تبلیغات و برندینگ خود را بهبود ببخشید.

همچنین می‌توانید به سرعت و با اطمینان به تولید محتوای متنوع بپردازید. این ابزار به شما امکان می‌دهد تا متن‌ها، تصاویر، و ویدیوهای مختلف را به راحتی ترکیب کنید و پست‌هایی شگفت‌انگیز ایجاد کنید.

 

طراحی پست اینستاگرام و تمپلیت های مختلف با Canva

1 – در اکانت کانوا خود لاگین کنید

ورود به کانوا

2 – در قسمت سرچ این عبارت را جستجو کنید. “Instagram post”

قبل از شروع به ایجاد قالب شخصی خود، به دنبال الهام گرفتن از طرح های موجود باشید. در لیست قالب‌های طراحی شده حرفه‌ای جستجو کنید و طراحی‌هایی را که با برند شما سازگار هستند، پیدا کنید. این مرحله باید به شما ایده‌ای از انواع پست‌هایی که باید ایجاد کنید می دهد.

شما می توانید از قالب های پیش آماده شده نیز استفاده کنید و آنها را شخصی سازی کنید.

جستجو در کانوا

3 – یک پست خالی ایجاد کنید با ابعاد مورد نظر خودتون

کانوا خالی

4 – دو رنگ متضاد انتخاب کنید.
از رنگ‌های لوگوی خود استفاده کنید یا پالت رنگی پیش‌طراحی شده را در Canva یا Coolors.com بررسی کنید.

5 – 9 پست جدید با رنگ‌های پس‌زمینه متفاوت ایجاد کنید.
6 – 2 فونت انتخاب کنید که با برند شما مطابقت دارد.

انتخاب فونت در کانوا

7. عناوین و زیرعناوین را در هر پست بنویسید.

نکته: مطمئن شوید که از اندازه فونت و فاصله یکسان در تمامی پست‌ها استفاده کنید.

8. استیکرها و المنت های طراحی دیگر را اضافه کنید.
از عناصر گالری Canva که در همان خانواده هستند برای ایجاد یک تم متناسب و برند شبکه اینستاگرام خود جستجو کنید.

9. تصاویر محصول یا خودتان را آپلود کنید.
می توانید از منابع بی شمار خود کانوا پرمیوم استفاده کنید. و یا اگر نیاز به عکس های بهتری دارین می تونین با خرید اکانت Freepik و خرید اکانت envato elements طراحی رو به بالا ترین سطح ارتقا بدین.

نکته: فراموش نکنید با طراحی‌ها بازی کنید و سعی کنید استایل خود را ایجاد کنید !

طراحی پست اینستاگرام با کانوا

9. پست‌های خود را به صورت PNG دانلود کنید و منتشر کنید!
سپس از بالا سمت راست روی دکمه Share کلیک کنید و آن را دانلود کنید .

دانلود از کانوا

پست شما آمادست و می توانید آن را منتشر کنید.

مزایای طراحی قالب پست اینستاگرام با کانوا canva :

ویرایش تصاویر: کانوا ابزارهای ویرایش تصاویر پیشرفته‌ای را ارائه می‌دهد. می‌توانید تصاویر خود را قطع، چرخاندن، تغییر اندازه دادن و فیلترهای مختلف اعمال کنید.

استفاده از المان‌های آماده: این برنامه قرار دادن المان‌هایی مانند شکلک‌ها، آیکون‌ها، عناوین جذاب و… را بسیار آسان می‌کند.

قالب‌های پیش‌فرض: کانوا قالب‌های طراحی مخصوص اینستاگرام دارد که برای پست‌ها و استوری‌ها مناسب هستند. این قالب‌ها به شما ایده‌هایی برای طراحی ارائه می‌دهند.

مشارکت تیمی: اگر به صورت تیمی کار می‌کنید، می‌توانید اعضای تیم خود را به کانوا دعوت کنید و به صورت همزمان روی یک پروژه کار کنید.

پشتیبانی از متون چندزبانه: اگر مخاطبانتان از افرادی با زبان‌های مختلف هستند، می‌توانید متن‌های متفاوت در زبان‌های مختلف ایجاد کنید.

پیمایش به بالا