عضو کانال تلگرام ما بشین و روی این لینک کلیک کنید.

سبد خرید

چگونه چت جی پی تی بسازیم؟

چگونه چت جی پی تی بسازیم؟

ChatGPT یک ربات هوش مصنوعی است که در سال ۲۰۲۴ معرفی شده است. این هوش مصنوعی دریچه جدیدی را به روی کاربران در سراسر جهان گشوده است و افرادی که از چت جی پی تی استفاده کنند، می‌توانند پاسخ سوالات خود را دریافت کنند. با توجه به محبوبیت این ربات هوشمند، افراد زیادی هستند که در ایران می‌خواهند بدانند نحوه ساخت چت جی پی چگونه است و چگونه می‌توانند اقدام به خرید اکانت‌های این هوش مصنوعی کنند.

 نحوه ساخت اکانت چت جی پی تی

 اگر می‌خواهید در ایران از اکانت‌های چت جی پی تی استفاده کنید، به دلیل محدودیت‌هایی که در کشور ما وجود دارد، باید از ابزارهای تغییر IP استفاده کنید و یک شماره مجازی را خریداری کنید. البته استفاده از چت بات در سایر کشورها رایگان است. اما متأسفانه در کشور ما محدودیت‌هایی دارد. حتی افرادی که قصد خرید اکانت چت جی پی تی 4 را داشته باشند، باید با این محدودیت‌ها آشنا باشند و از ابزارهای لازم برای برطرف کردن محدودیت‌ها استفاده نمایند.

خدمات OpenI به خاطر وجود تحریم‌ها در ایران محدود است. همین باعث شده تا ساخت اکانت چت جی بی تی با مشکلاتی مواجه شود و کاربران ناچار شوند برای ساخت این اکانت‌ها هزینه‌هایی را بپردازند. پیش نیازهایی که باید قبل از ساخت اکانت چت جی پی در ایران داشته باشید، عبارت‌اند از:

تغییر IP برای ساخت اکانت چت جی پی تی

امکان استفاده آی پی ایران برای ورود به سایت چت جی پی تی وجود ندارد. بنابراین کاربرانی که از این طریق اقدام کنند با پیغام عدم دسترسی مواجه می‌شوند. پس بهتر است کاربران ابتدا یک ابزار تغییر آی پی پیدا کنند و از سرورهای مجازی در کشورهای خارجی استفاده نمایند که دارای آی پی ثابت هستند. سرورهای مجازی VPS مناسب‌ترین گزینه هستند. بعضی از افراد برای اینکه بتوانند اکانت جی پی تی بسازند از VPN استفاده می‌کنند. متأسفانه این وی پی ان‌ها اکانت کاربران را با مشکل مواجه می‌کنند. زیرا وی پی ان‌ها دائم در حال تغییر هستند و آی پی آن‌ها تغییر می‌کند.

تغییر IP برای ساخت چت جی پی تی

ارائه یک شماره مجازی برای ساخت اکانت چت جی‌ پی‌ تی

همان‌طور که گفتیم به خاطر وجود تحریم‌ها امکان استفاده از شماره تلفن‌های ایران برای ساخت چت جی ‌پی ‌تی در سرویس‌های اپن آی وجود ندارد و کاربرانی که قصد ساخت این اکانت‌ها را دارند، باید حتماً یک شماره مجازی معتبر خریداری کنند. پس از آماده‌سازی پیش نیازهای ساخت حساب کاربری در چت جی پی تی، می‌خواهیم درباره مراحل ساخت این اکانت صحبت کنیم.

ساخت حساب کاربری

برای ساختن حساب کاربری متقاضیان باید یک ایمیل و شماره تلفن ارائه کنند. به دلیل اینکه امکان استفاده از شماره تلفن‌های ایرانی وجود ندارد. کاربران ایرانی باید از شماره‌های خارجی استفاده نمایند. سایت‌های معتبری هستند که در ایران امکان خرید شماره‌های مجازی را برای کاربران خود فراهم می‌کنند. سایت تارتن کالا نیز یکی از سایت‌های معتبر ایرانی است که در زمینه فروش اکانت چت جی پی تی برای کاربران فعالیت می‌کند.

تغییر آی پی و ورود به سایت

با توجه به اینکه در ایران امکان استفاده از اکانت چت وجود ندارد. کاربران باید ابتدا آی پی سیستم خود را تغییر دهند و سپس به سایت های chat.openai.com مراجعه نموده و ایمیل خود را نیز وارد نمایند. در این مرحله کاربران باید اطلاعات شخصی خود را وارد نموده و شماره مجازی را هم برای دریافت کد فعال‌سازی وارد کنند. پس از دریافت کد تأییدیه، باید این کد در سایت ثبت شود. به این صورت ساخت اکانت چت جی ‌پی ‌تی در عرض ۱۰ دقیقه انجام می‌شود.

چت جی پی تی چگونه کار می‌کند؟

چت جی پی تی چگونه کار می‌کند؟

چت جی پی تی با هدف شبیه‌سازی فعالیت‌های مغز انسان مانند یادگیری و تصمیم‌گیری ساخته شده است. این هوش مصنوعی به‌واسطه یادگیری عمیق، اقدام به جمع‌آوری داده‌ها می‌کند و در همه زمینه‌ها اطلاعات جدیدی دارد. هوش مصنوعی چت جی بی تی یک شبکه عصبی گسترده دارد که می‌تواند زبانی کاملاً شبیه زبان انسان تولید کرده و از آن برای برقرار نمودن ارتباط با کاربران هم استفاده کند. کاربران می‌توانند از این هوش مصنوعی سوالاتی را بپرسند و پاسخ‌هایی دقیق، سریع و مرتبط دریافت کنند. حتی در صورت مطرح کردن سوالات نامفهوم نیز هوش مصنوعی قابلیت شناسایی آن‌ها را دارد و می‌تواند جواب‌های درستی را ارائه کند. چت جی پی تی دارای کاربردهای متنوعی در زمینه‌ها و مشاغل مختلف است.

کاربرد چت جی پی تی چیست؟

احتمالاً وقتی این سؤال را مطرح می‌کنید که چگونه چت جی پی تی بسازیم و قصد خرید اکانت را دارید با ویژگی‌های این هوش مصنوعی آشنا هستید. اما اگر می‌خواهید با کاربردهای بیشتر آن در حوزه مشاغل مختلف آشنا شوید این قسمت را از دست ندهید.

ترجمه

چت جی پی تی می‌تواند زبان‌هایی مانند انگلیسی، آلمانی، فرانسه، اسپانیایی و سایر زبان‌ها را خیلی سریع ترجمه کند.

دریافت پاسخ برای پرسش‌های مختلف

امروزه امکان جستجو در اینترنت برای یافتن هر پاسخی وجود دارد. اما چت جی پی تی هم یک نرم‌افزار است که می‌تواند برای پیدا کردن پاسخ‌ها به‌صورت بولت پوینت، متن یا لیست کامل به کاربران کمک کند.

تولید محتوا متنی

تولید محتوای متنی برای سایت‌های اینترنتی یکی از کارهایی است که نرم‌افزار چت جی پی تی به سرعت انجام می‌دهد. کیفیت محتواهای تولید شده در این نرم‌افزار بالا هستند و می‌تواند محتواهای یونیک را تولید کند.

اصلاح متن

تکمیل کردن جملات و اصلاح متون نگارشی یکی دیگر از کارهایی است که چت جی پی تی با استفاده از یک نرم‌افزار آنلاین انجام می‌دهد. این نرم‌افزار برای بهبود ساختار جملات، کلمات و جملات جدیدی را هم پیشنهاد می‌کند.

خلاصه‌نویسی

خلاصه کردن متن‌های بلند یکی دیگر از قابلیت‌هایی است که نرم‌افزار چت جی پی تی دارد. اگر قصد دارید یک متن طولانی را به یک متن مختصر و مفید تبدیل کنید. می‌توانید از این نرم‌افزار استفاده کنید.

 

بیشتر بخوانید : کسب در آمد از چت جی پی تی

 

کلام آخر

در این مقاله به بررسی نحوه ساخت اکانت چت جی پی تی پرداختیم. این نرم‌افزار کاربردهای متعددی چون اصلاح متون، تولید محتوای متنی، پیدا کردن پاسخ برای پرسش‌ها و خلاصه‌نویسی و ترجمه را دارد. اگر برای خرید اکانت ChatGPT در جستجوی یک سایت معتبر هستید، می توانید از مشاوره و راهنمایی کارشناسان ما در سایت تارتن کالا استفاده کنید.

پیمایش به بالا