عضو کانال تلگرام ما بشین و روی این لینک کلیک کنید.

سبد خرید

تلگرام پرمیوم چیست؟ بررسی تمام ویژگی های آن

تلگرام پرمیوم چیست؟ بررسی تمام ویژگی های آن
  1. تلگرام پرمیوم یک نسخه جدید از اپلیکیشن تلگرام است که به‌صورت پولی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این سرویس دارای ویژگی‌های  slot88 جذابی مانند حذف تبلیغات، عکس پروفایل متحرک و دانلود سریع‌تر فایل‌ها است. اما هدف از طراحی تلگرام پرمیوم چیست و چرا مدیران این اپلیکیشن تصمیم به معرفی این نسخه پولی کردند؟

برای پیدا کردن پاسخ این سؤال، می‌خواهیم تمام ویژگی‌های تلگرام پرمیوم را در این مقاله بررسی کنیم.

 قابلیت های تلگرام پرمیوم چیست؟

 اول از همه اگر نگران شده‌اید که قرار است تلگرام رایگان خودتان را از دست بدهید. باید خیالتان را راحت کنیم. نسخه رایگان تلگرام همچنان قابل استفاده است و کارایی‌ گذشته خود را دارد. اما افرادی که بخواهند از ویژگی‌های منحصربه‌فرد تلگرام پرمیوم استفاده کنند، می‌توانند این نسخه را دانلود کنند و هزینه‌ای را هم برای استفاده از آن بپردازند. در گذشته دانلود تلگرام معمولی رایگان بود. هنوز هم مانند گذشته دانلود نسخه رایگان تلگرام امکان‌پذیر است و تمام قابلیت‌های قبلی خود را دارد. اما نسخه جدید یعنی تلگرام پرمیوم به‌صورت رایگان دانلود نمی‌شود و شما می توانید با خرید اکانت تلگرام پریمیوم از تمام قابلیت های آن به راحتی استفاده نمایید. این نسخه مزایای بیشتری نسبت به نسخه قبلی دارد. همین ویژگی‌های جذاب باعث شده تا کاربران ترغیب شوند تا نسخه جدید را بگیرند و از امکانات جدید آن استفاده کنند. این امکانات و ویژگی‌ها عبارت‌اند از:

ویژگی های تلگرام پرمیوم

تلگرام پرمیوم سرعت دانلود بالاتری دارد

 اگر از نسخه تلگرام معمولی استفاده کنید، می‌دانید که هنگام دانلود سرعت اینترنت پایین می‌آید و شما نمی‌توانید با سرعت بالا، فایل‌هایی که می‌خواهید را دانلود کنید. اما با نصب تلگرام پرمیوم این مشکل برطرف می‌شود و زمان دانلود فایل‌ها کاهش پیدا می‌کند.

تلگرام پرمیوم دارای استیکرهای سفارشی شده است

با نصب تلگرام پرمیوم می‌توانید استیکرهای بیشتری را شخصی سازی کنید. این یکی از امکانات جذابی است که باعث جلب توجه کاربران شده است. استیکرهای تلگرام پرمیوم بزرگ‌تر از استیکرهای معمولی هستند و جلوه بیشتری دارند.

در تلگرام پرمیوم امکان استفاده از عکس پروفایل متحرک وجود دارد

اگر از نسخه تلگرام پرمیوم استفاده کنید، می‌توانید بجای عکس پروفایل از یک ویدیو استفاده کنید. اگرچه در گذشته امکان قرار دادن ویدیو برای عکس پروفایل وجود داشت. اما کاربران دیگر این ویدیو را فقط مانند یک تصویر ثابت می‌دیدند. حالا دیگر این مشکل در تلگرام پرمیوم برطرف شده و تصویر پروفایل به‌صورت متحرک یا به‌صورت انیمیشنی برای مخاطبان به نمایش درمی‌آید.

قابلیت تبدیل صوت به متن در تلگرام پرمیوم با سرعت بالاتر

یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب تلگرام پرمیوم، تبدیل صوت به متن با سرعت و کیفیت بالاتر است. در مکان‌های شلوغ و زمانی که شما فرصت کافی برای تایپ کلمات را ندارید. می‌توانید با استفاده از تایپ صوتی نسخه پولی تلگرام با سرعت بیشتر و در لحظه یک پیام متنی را تایپ کنید و ارسال نمایید.

 در تلگرام پرمیوم مدیریت چت بهتر است

اگر جزو آن دسته افرادی هستید که از کانال‌ها و گروه‌های تلگرام برای تبلیغات کسب و کارتان استفاده می‌کنید. می‌توانید چت‌های خودتان را در این اپلیکیشن بهتر مدیریت کنید. امکان ساخت ۲۰ پوشه جداگانه در تلگرام پرمیوم نشان می‌دهد که چگونه کاربران می‌توانند چت‌های خود را بهتر مدیریت کنند. حتی کاربران می‌توانند یکی از پوشه‌ها را به‌صورت پیش فرض انتخاب کنند تا به محض باز کردن تلگرام پوشه مورد نظر برای آن‌ها بالا بیاید.

تلگرام پرمیوم نسبت به نسخه رایگان دارای ظرفیت بیشتری است

ظرفیت دانلود یا آپلود ویدیو در تلگرام پرمیوم نسبت به نسخه رایگان افزایش پیدا کرده است. به‌عنوان‌مثال اگر قبلاً کاربران فقط می‌توانستند فایل‌هایی با حجم 2 گیگابایت را آپلود کنند. اکنون این ظرفیت دو برابر شده است. یا اگر کاربران می‌توانستند در نسخه رایگان تلگرام گروه‌هایی را تشکیل دهند که ۵۰۰۰ نفر ظرفیت داشتند. اکنون می‌توانند گروه‌هایی با ظرفیت ۱۰ هزار نفر را ایجاد نمایند.

 در تلگرام پرمیوم یک نشان ویژه کنار نام کاربری قرار می‌گیرد

 اپلیکیشن تلگرام برای اینکه به مخاطبان و کاربران دیگر نشان دهد که فردی از تلگرام پرمیوم استفاده می‌کند، یک آیکون ویژه را طراحی کرده تا کاربران بتوانند آن را در کنار نام کاربری خود قرار دهند. یعنی مخاطبان فرد متوجه می‌شوند که صاحب این اکانت برای دریافت اپلیکیشن تلگرام پول پرداخت کرده است. البته این ویژگی تنها به درد افرادی می‌خورد که اهل پز دادن هستند. در غیر این صورت، آپشن چندان خاصی به نظر نمی‌رسد.

تلگرام پرمیوم قابلیت استوری گذاشتن دارد

یکی از ویژگی‌های محبوب تلگرام پرمیوم این است که کاربران می‌توانند مانند اینستاگرام در تلگرام هم استوری بگذارند. این قابلیت علاوه بر کاربران عادی برای افرادی که کسب و کار خود را در تلگرام مدیریت می‌کنند، جذابیت بیشتری دارد. زیرا می‌توانند با مخاطبان خود تعامل بیشتری داشته باشند. خوبی این ویژگی این است که کاربران می‌توانند خودشان تعیین کنند که مدت زمان استوری چقدر باشد. یعنی اگر بخواهند این استوری فقط ۶ ساعت توسط کاربران دیده شود، می‌توانند خودشان انتخاب کنند. آخرین گزینه در زمان نمایش استوری ۴۸ ساعت است. یعنی یک کاربر می‌تواند استوری خود را دو روز کامل به مخاطبان نشان دهد. گزینه استوری تلگرام پرمیوم آپشن‌های بسیاری دارد. به‌عنوان‌مثال کاربر می‌تواند در تنظیمات مشخص کند که کاربران به تمام استوری‌ها دسترسی داشته باشند یا می‌تواند خودش مشخص کند که کدام یک از مخاطبان می‌توانند استوری او را ببینند.

 در تلگرام پرمیوم می‌توانید مخفیانه استوری‌ها را نگاه کنید

همان‌طور که می‌دانید در اپلیکیشن‌هایی مانند اینستاگرام، هنگام تماشای استوری، اکانت شما جزو ویوها نشان داده می‌شود. اما اگر تلگرام پرمیوم را داشته باشید. می‌توانید اکانت خود را مخفی کنید و تمام استوری‌ها را به‌صورت مخفیانه نگاه کنید. برای این کار هم کافی است بعد از کلیک روی استوری، گزینه View Anonymously را فعال کنید.

در تلگرام پرمیوم می‌توانید 5 شماره موبایل را به تلگرام اضافه کنید

در گذشته کاربران تلگرام فقط می‌توانستند 3 شماره موبایل را به اکانت تلگرام خود اضافه کنند. اما اکنون امکان افزودن 5 شماره موبایل به تلگرام پرمیوم، باعث شده تا کاربران برای دانلود آن مشتاق‌تر باشند. همچنین در تلگرام پرمیوم شما می‌توانید به آخرین زمان بازدید مخاطبان خود دسترسی داشته باشید. حتی اگر مخاطبانتان زمان بازدید خود را پنهان کرده باشند 1

ترجمه در لحظه با تلگرام پرمیوم

افرادی که تلگرام پرمیوم را خریده باشند، می‌توانند در هر چت با استفاده از نوار ابزاری که در بالای همان چت قرار گرفته، نوشته‌های موجود را به هر زبانی که می‌خواهند ترجمه کنند.

هدف از طراحی و افزایش قابلیت‌های اضافه در تلگرام پرمیوم چیست؟

تلگرام بر خلاف سایر اپلیکیشن‌های موجود مانند واتساپ روز به روز نسخه‌های جدیدتری را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. البته این پیشرفت‌ها هم برای صاحبان تلگرام هزینه‌هایی دربردارد و کار به جایی رسیده که صاحبان این اپلیکیشن پرکاربرد و محبوب دیگر نتوانسته‌اند، هزینه‌های مربوط به تلگرام را مدیریت کنند. به همین خاطر پاول دورف مدیرعامل تلگرام تصمیم گرفت برای مقابله با مشکلاتی مانند افزایش کاربران و فشاری که به سرورها وارد می‌شد، هزینه‌های عملیاتی این اپلیکیشن را افزایش دهد. برای افزایش هزینه‌های عملیاتی هم آپشن تبلیغات را به این شبکه اجتماعی اضافه نمود. در این اپلیکیشن علاوه بر شرکت‌های تبلیغاتی از کاربران هم کمک گرفته می‌شود. به این ترتیب کاربرانی که تمایل داشته باشند می‌توانند با خرید نسخه تلگرام پرمیوم هزینه‌ای را برای سرپا ماندن تلگرام بپردازند. اما درازای هزینه‌ای که می‌دهند، می‌توانند از یک سری امکانات و قابلیت‌های جدید در تلگرام استفاده کنند. این قابلیت‌ها هم شامل مدیریت بهتر چت‌ها، افزایش ظرفیت استفاده از استیکرهای سفارشی و … می‌شود.

کلام آخر

تلگرام پرمیوم در یک کلام، نسخه پولی همان تلگرام قبلی است که ویژگی‌ها و قابلیت‌های بیشتری نسبت به نسخه قدیمی دارد. اگر می‌خواهید هنگام استفاده از اپلیکیشن تلگرام تجربه‌ بهتری داشته باشید و به امکاناتی مانند استیکرهای سفارشی شده، ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید آن دسترسی پیدا کنید، باید برای دانلود تلگرام هزینه پرداخت کنید.

پیمایش به بالا